DOPRAVA ZDARMA

VRÁTENIE TOVARU DO 60 DNÍ

NOVÉ ZĽAVY A AKCIE KAŽDÝ DEŇ

Zoznam prianí

0

Košík

Nákupný košík

Váš nákupný košík je prázdny

Tak to predsa nenecháte!

-0.00 €

0.00 €

Prejsť do košíka

MENU

Doprava a platba

Všetky naše zásielky sú doručované kuriérom alebo prostredníctvom spoločnosti Packeta. Pri tvorbe objednávky je potrebné zadať ako adresu doručenia miesto, kde budete zastihnuteľný v priebehu dňa. Ak je miestom doručenia Vaše zamestnanie, je potrebné okrem Vášho mena uviesť aj názov firmy, kde si želáte doručiť balík. O každom kroku Vašej objednávky, ako aj o odoslaní tovaru, Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Náklady spojené s doručením

Cena za poštovné zahŕňa poplatok za dopravu a zvlášť poplatok za platbu na dobierku. Cena za dobierku je vo výške 1,99€. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány GoPay sa poplatok za dobierku neúčtuje.

Prehľad poplatkov spojených s doručením tovaru:

a) pri platbe prostredníctvom platobnej brány GoPay

Doručenie na adresu:
pri nákupe nad 69 € - poštovné zadarmo
pri nákupe do 69€ - poplatok za dopravu vo výške 3,49€ SPS kuriér - doručenie na adresu, 3,99€ Packeta kuriér - doručenie na adresu
Doručenie na výdajné miesto:
pri nákupe nad 69 € - poštovné zadarmo
pri nákupe do 69€ - poplatok za dopravu vo výške 2,49 € SPS - BALÍKOVO, 2,99€ Packeta - výdajné miesto a Z-Box

b) pri platbe na dobierku

Doručenie na adresu:
pri nákupe nad 69 € - poštovné zadarmo
pri nákupe do 69€ - poplatok za dopravu vo výške 3,49€ SPS kuriér - doručenie na adresu, 3,99€ Packeta kuriér - doručenie na adresu + poplatok za dobierku vo výške 1,99 €
Doručenie na výdajné miesto:
pri nákupe nad 69 € - doprava zadarmo* + poplatok za dobierku vo výške 1,99 €
pri nákupe do 69 € - poplatok za dopravu vo výške 2,49 € SPS - výdajné miesta a boxy, 2,99€ Packeta - výdajné miesto a Z-Box + poplatok za dobierku vo výške 1,99 €


Dôležité informácie:

Odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal tovaru poškodený nie je. Ak zásielka pri dodaní javí známky poškodenia, odmietnite ju prevziať! Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, informujte nás bezodkladne (najneskôr však nasledujúci pracovný deň) o vzniknutom stave prostredníctvom emailu na factcool-sk@factcool.com . Situácia bude vyriešená v najkratšom možnom čase.

V prípade, že zákazník zásielku od kuriéra prevezme, za prípadnú reklamáciu je plne zodpovedný zákazník. Bez reklamačného protokolu od prepravcu, nie je možné žiadať náhradu škody. Takáto žiadosť nebude akceptovaná.

V prípade neprevzatia tovaru si účtujeme cenu dopravy na základe zvoleného prepravcu v objednávke.