Doprava a platba

Všetky naše zásielky sú doručované kuriérom alebo prostredníctvom spoločnosti Packeta. Pri tvorbe objednávky je potrebné zadať ako adresu doručenia miesto, kde budete zastihnuteľný v priebehu dňa. Ak je miestom doručenia Vaše zamestnanie, je potrebné okrem Vášho mena uviesť aj názov firmy, kde si želáte doručiť balík. O každom kroku Vašej objednávky, ako aj o odoslaní tovaru, Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. 

Náklady spojené s doručením 

Cena za poštovné zahŕňa poplatok za dopravu a zvlášť poplatok za platbu na dobierku. Cena za dobierku je vo výške 1,99€. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány GoPay sa poplatok za dobierku neúčtuje. 

Prehľad poplatkov spojených s doručením tovaru:

a) pri platbe prostredníctvom platobnej brány GoPay

Doručenie na adresu:
pri nákupe nad 59 € - poštovné zadarmo*
pri nákupe do 59€ - poplatok za dopravu vo výške 3,49€ Najvýhodnejšie doručenie na adresu kuriérom
doručenie na odberné miesto Packeta:
pri nákupe nad 59 € - poplatok za dopravu vo výške 1,99 € Packeta
pri nákupe do 59€ - poplatok za dopravu vo výške 1,99 € Packeta

b) pri platbe na dobierku

Doručenie na adresu:
pri nákupe nad 59 € - doprava zadarmo* + poplatok za dobierku vo výške 1,99 €
pri nákupe do 59 € - poplatok za dopravu vo výške 3,49 € Najvýhodnejšie doručenie na adresu kuriérom +1,99€ poplatok za dobierku vo výške 1,99 €
Doručenie na odberné miesto Packeta:
pri nákupe nad 59 € - poplatok za dopravu vo výške 1,99 € Packeta + poplatok za dobierku vo výške 1,99 €
pri nákupe do 59 € - poplatok za dopravu vo výške 1,99 € Packeta + poplatok za dobierku vo výške 1,99 €

Dôležité informácie:

Odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal tovaru poškodený nie je. Ak zásielka pri dodaní javí známky poškodenia, odmietnite ju prevziať! Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, informujte nás bezodkladne (najneskôr však nasledujúci pracovný deň) o vzniknutom stave prostredníctvom emailu na info@bezvasport.sk . Situácia bude vyriešená v najkratšom možnom čase.
V prípade, že zákazník zásielku od kuriéra prevezme, za prípadnú reklamáciu je plne zodpovedný zákazník. Bez reklamačného protokolu od prepravcu, nie je možné žiadať náhradu škody. Takáto žiadosť nebude akceptovaná.
f
Produkt bol pridaný do košíka