Najčastejšie otázky

Nákup Doručenie objednávky Vrátenie tovaru Reklamácia Registrácia

Nákup

Ako nakúpim na vašej stránke?
Musím sa zaregistrovať, keď chcem nakúpiť?
Máte kamenné obchody? Dá sa oblečenie niekde vyskúšať?
Ako zistím, či mi sedí veľkosť?
Môžem zmeniť objednávku?
Je možné zlúčiť viac objednávok?
Môžem zrušiť objednávku?
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Ako zistím stav svojej objednávky?
Koľkokrát je možná výmena tovaru?
Nedostal som potvrdenie svojej objednávky.

Doručenie objednávky

Ako dlho trvá dodanie objednávky?
Aký je spôsob dopravy?
Môžem platiť v hotovosti pri preberaní tovaru?

Vrátenie tovaru

Ako vrátim tovar?
Ak chcem vrátiť tovar, vrátite mi peniaze alebo mi pošlete iný tovar na výmenu?
Dokedy môžem tovar vrátiť?
Ako dlho trvá vrátenie peňazí?
Ako dlho trvá zaslanie tovaru na výmenu?
Prečo mám realizovať vrátenie tovaru prostredníctvom formulára na vašej stránke?
Vyzdvihne kuriér tovar, ktorý chcem vrátiť, alebo ho musím sám poslať poštou?
Na akú adresu mám zaslať tovar?
Ako vyplním formulár na výmenu?
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku či riešenie problému a potrebujete nás kontaktovať ?

Reklamácia

Ako reklamujem tovar?
Ako rýchlo vybavíte reklamáciu?
Na akú adresu mám zaslať tovar?
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku či riešenie problému a potrebujete nás kontaktovať ?

Registrácia

Ako sa zaregistrujem?
Neviem sa prihlásiť do môjho účtu. Čo mám robiť?
Zabudol som heslo, nechal som si poslať nové. Nič mi neprišlo.
Musím sa zaregistrovať, keď chcem nakúpiť?

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku či riešenie problému a potrebujete nás kontaktovať ?

Prosíme, dôkladne si preštudujte tieto najčastejšie otázky, kde sa z našich bohatých skúseností nachádza odpoveď a riešenie na 90% zákazníckych otázok.


Ak nás aj napriek tomu potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť primárne prostredníctvom e-mailu, naša mailová adresa je info@bezvasport.sk prípadne telefonicky na linke zákazníckej podpory 032/ 321 72 40. 

f
Produkt bol pridaný do košíka