Vytvorenie objednávky je veľmi jednoduché. Po kliknutí na vybratý produkt si zvolíte Vašu veľkosť a označíte možnosť <Pridať do košíka>.
Po vložení všetkých produktov sa do Vašej objednávky dostanete kliknutím na položku <Nákupný košík>, ktorá sa nachádza v pravej hornej strane webu. Po kliknutí na košík sa Vám zobrazí zhrnutie objednávky. Následne, v ďalšom kroku, si vyberiete preferovaný spôsob platby a dopravy.
Posledným krokom k uskutočneniu objednávky je vypísanie fakturačnej adresy a ostatných údajov, potrebných pre jej dokončenie. V prípade, že si želáte doručiť balík na inú adresu, ako je fakturačná adresa, stačí kliknúť na možnosť <Chcem zmeniť dodaciu adresu>. Následne sa Vám zobrazí možnosť vyplnenia dodacej adresy.
Ak ste u nás už registrovaný, stačí ak sa prihlásite a všetky Vaše údaje sa doplnia automaticky.
Kliknutím na položku <Objednať> sa vytvorí objednávka, dostanete potvrdzovací e-mail o jej uskutočnení a môžete sa tešiť na Váš balíček.
Nie je nutné sa u nás registrovať, ak si chcete objednať tovar z našej stránky.
Avšak ako registrovaný zákazník môžete sledovať stav Vašej objednávky a v prípade, že si u nás chcete objednať znovu, Vaše údaje v novej objednávke už nemusíte vypĺňať.
Vzhľadom na to, že Bezvasport je internetový obchod, bez kamennej predajne, tak tovar nie je možné si vopred vyskúšať.
Pri výbere vhodnej veľkosti Vám pomôžu naše tabuľky, ktoré nájdete pri každom produkte. Ak by Vám aj napriek tomu niektorý kúsok nesadol, môžete nám ho vrátiť do 60 dní od prevzatia, podľa nasledujúcich informácii.
Pri zvolení vhodnej veľkosti Vám môže pomôcť naša tabuľka veľkostí, ktorú nájdete pri každom výrobku.
V každom prípade, ak by Vám zvolená veľkosť nesadla , tovar nám do 14 dní od prevzatia môžete vrátiť, podľa postupu uvedeného na našej stránke.
Potvrdenú objednávku už nie je možné zmeniť (napr. veľkosť, farbu). Je však možné celú objednávku zrušiť v prípade, že sme Vám ju ešte nezabalili a neodoslali.
Svoju požiadavku ohľadom zrušenia objednávky môžete odoslať mailom na našu mailovú adresu factcool-sk@factccol.com alebo nám zavolajte na linku zákazníckej podpory 032/321 72 40.
Viacero vytvorených objednávok nie je možné zlúčiť.
Ak sme Vám objednávku ešte nezabalili a neodoslali, môžete ju zrušiť. Svoju požiadavku ohľadom zrušenia Vašej objednávky nám môžete oznámiť mailom na mailovej adrese info@bezvasport.sk alebo telefonicky na čísle +4213232217240
Dokončením objednávky sa zákazník zaväzuje k jej prevzatiu. Ak tak neurobí, bude vyzvaný k úhrade nákladov spojených s jej odoslaním. V prípade záujmu zákazníka o opakované doručenie už raz nevyzdvihnuté objednávky, bude účtovaný poplatok za dopravu podľa zákazníkom vybranej prepravy.
Vašu objednávku môžete uhradiť na dobierku, kedy platiť budete v hotovosti alebo kartou pri doručení priamo kuriérovi. Alebo ju môžete uhradiť priamo pri objednávaní platobnou kartou cez GoPay.
Aktuálny stav svojej objednávky zistíte tu.
Ako registrovaný zákazník môžete sledovať stav svojej objednávky aj v histórii objednávok.
Výmena tovaru je nedostupná.
Najneskôr do 14 dní po prijatí tovaru reklamačným oddelením do systému, Vám za vrátený tovar zašleme finančné prostriedky na Vami zadaný bankový účet.
Je možné, že ste v objednávke chybne vyplnili Vašu e-mailovú adresu, prípadne si skontrolujte, či Vám potvrdenie neprišlo medzi Spam (nevyžiadanú poštu) alebo reklamu.
Ak ste ho nenašli, kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Doba dodania tovaru je odlišná pri rôznych produktoch. Po rozkliknutí jednotlivých produktov, pod možnosťou pridať do košíka, sa nachádza položka <Doba odoslania>, kde je uvedená informácia s dobou dodania jednotlivých veľkostí tovaru.
Štandardná doba dodania je 7-12 pracovných dní od vytvorenia objednávky. Avšak tovar, ktorý máme skladom, Vám zabalíme a odošleme do 24 hodín od vytvorenia objednávky.
Zásielku Vám doručí kuriér doručovacej spoločnosti DHL na dodaciu adresu, ktorú uvediete v objednávke.
Áno, za objednaný tovar môžete zaplatiť dobierku v hotovosti alebo kartou pri preberaní balíka.
Tovar, ktorý vraciate, musí byť nenosený, s visačkami a v pôvodnom balení. Prosíme Vás o vyplnenie formulára na vrátenie tovaru.
Po zadaní čísla objednávky, z ktorej vraciate tovar a e-mailovej adresy sa Vám zobrazí detail objednávky.
Označíte tovar, ktorý nám vraciate, vyberiete jeden z dôvodov vrátenia, uvediete číslo bankového účtu, na ktorý chcete poslať peniaze. Svoje požiadavky môžete upresniť v Poznámke.
Tovar zabaľte, na balík napíšte číslo danej objednávky a pošlite nám ho poštou doporučene na adresu:
FC ecom, s.r.o.
Beckov c. 645
91638 Beckov
O doručení vráteného tovaru Vás budeme informovať e-mailom.
Výmena tovaru je nedostupná.
Najneskôr do 14 dní po prijatí tovaru reklamačným oddelením do systému, Vám za vrátený tovar zašleme finančné prostriedky na Vami zadaný bankový účet.
Výmena tovaru je nedostupná.
Najneskôr do 14 dní po prijatí tovaru reklamačným oddelením do systému, Vám za vrátený tovar zašleme finančné prostriedky na Vami zadaný bankový účet.
Tovar nám môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní od doručenia balíka.
Peňažné prostriedky za vrátený tovar Vám pošleme späť na Vami uvedený bankový účet štandardne do 7 dní, najneskôr do 14 dní, od prijatia tovaru na reklamačnom oddelení.
Výmena tovaru je nedostupná.
Najneskôr do 14 dní po prijatí tovaru reklamačným oddelením do systému, Vám za vrátený tovar zašleme finančné prostriedky na Vami zadaný bankový účet.
Vyplnením formulára vrátenia a výmeny tovaru na našej stránke, môžeme Vaše požiadavky rýchlejšie vybaviť.
Tovar posielate na vlastné náklady, poštou, vhodne zabalený, najlepšie doporučene. Tovar neposielajte na dobierku. Zásielky zaslané na dobierku nebudú prevzaté.
Tovar nám pošlite najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíka na adresu:
FC ecom, s.r.o.
Beckov c. 645
91638 Beckov
Aby sme vedeli, že nám posielate z objednávky späť nevyhovujúci tovar, vyplňte na našej stránke formulár na vrátenie Pick&Return.
Po zapísaní čísla objednávky a Vašej e-mailovej adresy sa otvorí formulár s údajmi Vašej objednávky. Z objednávky vyznačíte tovar, ktorý nám vraciate, zvolíte si jednu z možností dôvodov vrátenia a do poznámky vo formulári napíšete Vaše pripomienky ohľadom vráteného tovaru. Po potvrdení formulára ho elektronickou cestou náš systém zaeviduje.
Výmena tovaru je nedostupná.
Najneskôr do 14 dní po prijatí tovaru reklamačným oddelením do systému, Vám za vrátený tovar zašleme finančné prostriedky na Vami zadaný bankový účet.
Prosíme, dôkladne si preštudujte tieto FAQ, kde sa z našich bohatých skúseností nachádza odpoveď a riešenie na 90% zákazníckych otázok.
Ak nás aj napriek tomu potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť primárne prostredníctvom e-mailu, naša mailová adresa je factcool-sk@factcool.com, prípadne telefonicky na linke zákazníckej podpory 032/ 321 72 40.
Tovar, ktorý vraciate, musí byť nenosený, s visačkami a v pôvodnom balení. Prosíme Vás o vyplnenie formulára na vrátenie tovaru.
Po zadaní čísla objednávky, z ktorej vraciate tovar a e-mailovej adresy sa Vám zobrazí detail objednávky.
Označíte tovar, ktorý nám vraciate, vyberiete jeden z dôvodov vrátenia, uvediete číslo bankového účtu, na ktorý chcete poslať peniaze. Svoje požiadavky môžete upresniť v Poznámke.
Tovar zabaľte, na balík napíšte číslo danej objednávky a pošlite nám ho poštou doporučene na adresu:
FC ecom, s.r.o.
Beckov c. 645
91638 Beckov
O doručení vráteného tovaru Vás budeme informovať e-mailom.
Výmena tovaru je nedostupná.
Najneskôr do 14 dní po prijatí tovaru reklamačným oddelením do systému, Vám za vrátený tovar zašleme finančné prostriedky na Vami zadaný bankový účet.
Reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie, najneskôr ju však vybavíme do 30 dní od doručenia tovaru na naše reklamačné oddelenie.
Tovar, ktorý chcete reklamovať, nám pošlite v balíku s uvedeným číslom objednávky na adresu:
FC ecom, s.r.o.
Beckov c. 645
91638 Beckov
Prosíme, dôkladne si preštudujte tieto FAQ, kde sa z našich bohatých skúseností nachádza odpoveď a riešenie na 90% zákazníckych otázok.
Ak nás aj napriek tomu potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť primárne prostredníctvom e-mailu, naša mailová adresa je info@bezvasport.sk, prípadne telefonicky na linke zákazníckej podpory 032/ 321 72 40.
Zaregistrovať sa môžete na tejto stránke.
Ak ste sa už v našom e-shope v minulosti registrovali, obnovte si svoje heslo na tejto stránke.
V prípade, že ste na našom e-shope po prvýkrát a nie je možné použiť Váš e-mail, kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Vaše nové heslo príde na e-mailovú adresu, ktorú zadávate pri registrácii. Skontrolujte si, či Vám e-mail s novým heslom neprišiel do Spamu /nevyžiadanej pošty/ alebo medzi reklamy. Ak ste ho nikde nenašli, kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Nie je nutné sa u nás registrovať, ak si chcete objednať tovar z našej stránky. Avšak ako registrovaný zákazník môžete sledovať stav Vašej objednávky a v prípade, že si u nás chcete objednať znovu, Vaše údaje v novej objednávke už nemusíte vypĺňať.
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku či riešenie problému a potrebujete nás kontaktovať ?
Prosíme, dôkladne si preštudujte tieto najčastejšie otázky, kde sa z našich bohatých skúseností nachádza odpoveď a riešenie na 90% zákazníckych otázok.
Ak nás aj napriek tomu potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť primárne prostredníctvom e-mailu, naša mailová adresa je info@bezvasport.sk prípadne telefonicky na linke zákazníckej podpory 032/ 321 72 40.