Zobrazit všechny kategorie

Reklamačný protokol

.

Výmena tovaru a reklamácia

Tovar je možné bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia balíka od kuriérskej služby. 

Dôrazne prosíme, aby vrátený tovar mal originálne visačky/čiarové kódy/obal.

Pri uplatnení výmeny alebo vrátenia tovaru je nutné sa prihlásiť do svojho účtu a vybrať produkty, ktoré budete vracať. 

Je to veľmi jednoduché a rýchle. Stačí zadať číslo objednávky a email, potom už len vyberiete produkty a zapíšete Vaše požiadavky. Následne potvrdíte. 

Na balík uvediete svoje celé meno a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Ďakujeme.

Pre vyplnenie formulára kliknite na nasledujúci odkaz:

Vrátenie a výmena tovaru



Pri odosielaní balíka použite túto adresu:

Názov:

BEZVASPORT / FC ECOM  (+číslo objednávky)

Ulica:

Veľkomoravská 2866/9

Mesto:

Trenčín

PSČ:

911 05


POZN: Pokiaľ sa Vám pri reklamácii nepodarí prihlásiť sa do nášho on-line formulára, vložte k reklamovanému tovaru do balíka kópiu faktúry za tovar a napíšte na ňu, prečo tovar reklamujete a číslo Vášho bankového účtu. Balík odošlite na uvedenú adresu - napíšte naň svoje celé meno a číslo objednávky. Ďakujeme.

Výmena tovaru a reklamácia

Môžem tovar vymeniť, keď sa mi napríklad nebude páčiť alebo som objednal zlú veľkosť?

Samozrejme, nepoužitý tovar, pokiaľ možno s pôvodnými visačkami, môžete do 14 dní poslať späť s požiadavkou na výmenu či vrátenie peňazí. Vyplňte prosím náš on-line formulár a postupujte podľa pokynov viď vyššie.

Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude sedieť?

Tovar je teda možné bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia balíka od kuriérskej služby. Pri uplatnení výmeny tovaru je nutné vyplniť náš on-line formulár - viď vyššie. Do poznámky vo formulári uveďte číslo účtu pre vrátenie peňazí a Vaše požiadavky týkajúce sa výmeny tovaru, alebo vrátenia peňazí.