Zobrazit všechny kategorie

Reklamácia poškodeného tovaru

Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

  • V prípade reklamácie poškodeného tovaru si pripravte:
    • kópiu dokladu o nákupe (faktúru) a vyplňte tento formulár
    • tovar, ktorý chcete reklamovať
  • Do faktúry alebo vyplneného formuláru označte tovar, ktorý chcete reklamovať a pridajte krátky popis reklamovanej vady.
  • Tovar pošlite spolu s faktúrou alebo formulárom na adresu:

    Názov:

    BezvaSport / FC ecom, s.r.o.

    Ulica:

    Beckov č. 645

    Mesto:

    Beckov

    PSČ:

    916 38

Neposielajte prosím balík na dobierku, balíky na dobierku nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi.


POZN: Ak sa Vám pri reklamácii nepodarí prihlásiť do nášho on-line formuláru, vložte k reklamovanému tovaru do balíku kópiu faktúry za tovar a napíšte na ňu, prečo tovar reklamujete a číslo Vášho bankového účtu. Balík pošlite na uvedenú adresu - napíšte na ňu celé svoje meno a číslo objednávky. Ďakujeme.