Zobrazit všechny kategorie

Často kladené otázky

VÝMENA TOVARU A REKLAMÁCIA

Tovar je možné bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia od kuriérskej služby. 

Dôrazne prosíme, aby vrátený tovar mal originálne visačky/čiarové kódy/obal.

Pri uplatnení výmeny alebo vrátenia tovaru je nutné sa prihlásiť do svojho účtu a vybrať produkty, ktoré budete vracať. 

Je to veľmi jednoduché a rýchle. Stačí zadať číslo objednávky a email, potom už len vyberiete produkty a zapíšete Vaše požiadavky. Následne potvrdíte. 

Na balík uveďte svoje celé meno a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Ďakujeme.

Pre vyplnenie formulára kliknite na nasledujúci odkaz:

Vrátenie, výmena, reklamácia tovaru

Kontaktná adresa pre vrátenie tovaru:

Názov:

BezvaSport / FC ECOM  (+číslo objednávky)

Ulica:

Veľkomoravská 2866/9

Mesto:

Trenčín

PSČ:

911 05 


POZN: Pokiaľ sa Vám pri reklamácii nepodarí prihlásiť sa do nášho on-line formulára, vložte k reklamovanému tovaru do balíka kópiu faktúry za tovar a napíšte na ňu, prečo tovar reklamujete a číslo Vašeho bankového účtu. Balík odošlite na uvedenú adresu - napíšte naň celé svoje meno a číslo objednávky. Ďakujeme.



Výmena tovaru a reklamácia

Môžem tovar vymeniť, keď sa mi napríklad nebude páčiť alebo som objednal zlú veľkosť?

Samozrejme, nepoužitý tovar s pôvodnými visačkami môžete do 14 dní od prevzatia balíka vymeniť/vrátiť. Vyplňte prosím náš on-line formulár a postupujte podľa pokynov viď vyššie.

Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude sedieť?

Tovar je teda možné bez udania dôvodu vrátiť v lehote 14 dní od prevzatia od kuriérskej služby. Pri uplatnení výmeny tovaru je nutné vyplniť náš on-line formulár - viď vyššie. Do poznámky vo formulári uveďte číslo účtu pre vrátenie peňazí a Vaše požiadavky týkajúce sa výmeny tovaru, alebo vrátenia peňazí.


Iné

STAV VAŠEJ OBJEDNÁVKY MOŽETE OVERIŤ TUhttps://www.bezvasport.sk/doc/-24/

Ako zistím správnu veľkosť oblečenia či obuvi?

V detaily produktu uvádzame veľkosti v číslovaní UK. Porovnanie s typom EU a US nájdete v tabuľke veľkostí u každého produktu. Z kapacitných dôvodov nemôžeme tovar v sklade predom premeriavať. V prípade, že svoje miery uvediete v poznámke objednávky so žiadosťou o premeranie, premeriame Vám tovar na  expedícii.

Nedarí sa mi objednať tovar cez Internet. Ako mám postupovať?

Po dokončení objednávky se Vám musí na obrazovke ukázať číslo objednávky BEZ2018xxxxxx a do niekoľkých minút Vám príde potvrdzujúci e-mail. Pokiaľ sa toto nestalo, vytvorte si prosím novú objednávku.