Zobraziť všetky kategórie

Často kladené otázky



VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE

Ako postupovať, ak mi objednaný tovar nesedí alebo sa mi nepáči?

Tovar je samozrejme možné vrátiť bez udania dôvodu v lehote 14 dní od jeho prevzatia od dopravnej spoločnosti. Je to veľmi jednoduché a rýchle:

Stačí zadať do online FORMULÁRA číslo objednávky a Vašu emailovú adresu a potvrdiť.

Vo formulári potom označte z objednávky produkty, ktoré si prajete vrátiť a do poznámky nám môžete napísať svoj odkaz (napr. vrátenie tovaru) a odošlite formulár do systému - kliknutím na “potvrdiť”.

Dôrazne prosíme, vrátený tovar má byť nepoužitý, nenosený, najlepšie s pôvodnými visačkami v originálnom balení.

Na balík so starostlivo zabaleným tovarom uveďte  ako odosielateľa svoje celé meno a ČÍSLO OBJEDNÁVKY VO FORMÁTE 2019xxxxxx. Ďakujeme.

Prosíme Vás tovar poslať späť poštou, najlepšie doporučene na adresu:


Názov:

Bezvasport / FC ecom, s.r.o.  (+číslo objednávky)

Ulica:

Beckov č. 645

Mesto:

Beckov

PSČ:

916 38


O prijatí vráteného tovaru a jeho spracovaní reklamačným oddelením Vás budeme informovať e-mailom.

Za vrátený tovar Vám prevedieme peniaze na Vami zadané číslo účtu bežne do 2-3 pracovných dní, najneskôr však do 14 kalendárnych dní od prijatia tovaru.

UPOZORNENIE: Neposielajte prosím balík na dobierku, takto odoslaný tovar nebude prijatý a bude vrátený späť odosielateľovi. Ďakujeme za pochopenie.

Ako postupovať, ak chcem zakúpený tovar reklamovať?

V prípade reklamácie, prosíme, postupujte rovnakým spôsobom ako v prípade vrátenia tovaru, len do poznámky v online FORMULÁRI napíšte dôvod Vašej reklamácie. Ďakujeme

Môžem zakúpený tovar vymeniť za inú veľkosť alebo iný tovar?

Ospravedlňujeme sa, ale z dôvodu prechodu na nový systém v súčasnej dobe výmena tovaru nie je možná. Za vrátený tovar Vám pošleme finančné prostriedky do 2-4 pracovných dní od prevzatia a spracovania Vami vráteného tovaru. Na správnu veľkosť  alebo iný tovar si vytvorte opäť novú objednávku. S touto objednávkou Vám samozrejme veľmi radi pomôžeme, kedykoľvek môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu                    Bezva SK +421 322 633 117 alebo prípadne píšte na e-mail info@bezvasport.sk. Ďakujeme za pochopenie.

Peniaze vraciame vždy bankovým prevodom na bankový účet.



DOPRAVA A PLATBA

Dopravu na Slovensku nám zaisťuje prepravná spoločnosť  DHL Parcel.

Cenník dopravy:

Cena dopravy je ZADARMO  - pri nákupe tovaru nad 30,-Euro.

Cena dopravy 2,50 Euro – pri nákupe v sume nižšej ako 30,-Euro.

Platba:

Za objednávku môžete zaplatiť priamo pri objednávaní cez platobnú bránu GoPay alebo si zvoliť platbu na dobierku, kedy za objednávku platíte pri doručovaní v hotovosti alebo kartou.

Poplatok za dobierku má samostatnú sadzbu 0,90 Euro.  Na zaplatenú objednávku cez GoPay sa poplatok za dobierku nevzťahuje.

Umožňuje Váš e-shop platbu kartou online?

Áno, samozrejme, môžete platiť kartou cez zabezpečenú platobnú bránu spoločnosti GoPay, ktorá pre nás online platby sprostredkováva.

Nepodarilo sa mi zaplatiť platobnou kartou, ako mám postupovať?

Ak sa Vám úhrada objednávky platobnou kartou cez GoPay nepodarila, je možné u tejto objednávky zmeniť spôsob platby na dobierku. V prípade potreby tejto zmeny využite kontakt na zákaznícku podporu SK +421 322 633 117 alebo prípadne píšte na e-mailovú adresu info@bezvasport.sk.

Nedarí sa mi objednať tovar cez Internet. Ako mám postupovať?

Po dokončení objednávky se Vám musí na obrazovke ukázať číslo objednávky BEZ2019xxxxxx a do niekoľkých minút Vám príde potvrdzujúci e-mail. Pokiaľ sa toto nestalo, vytvorte si prosím novú objednávku.

Akým spôsobom mi vrátite finančnú čiastku za tovar, ak ho vraciam alebo reklamujem?

Pokiaľ Vám vznikne nárok na refundáciu alebo úhradu za vrátený tovar či reklamáciu, tak finančné prostriedky zašleme späť na Vami uvedený bankový účet v online formulári alebo rovnakou platobnou metódou ( platba cez platobnú bránu ), ktorú ste pôvodne použili na vykonanie platby.



STAV A VYTVORENIE OBJEDNÁVKY

Ako zistím správnu velľkosť oblečenia či obuvi?

V detaile produktu uvádzame veľkosti v číslovaní UK. Porovnanie s typom číslovania EÚ a US nájdete v tabuľke veľkostí, ktorej odkaz je u každého produktu a tiež tu Tabulky velikosti.

Mám vytvorených niekoľko objednávok, môžem ich zlúčiť do jednej?

Bohužiaľ z kapacitných dôvodov nie je možné objednávky zlučovať do jednej. Často sú objednávky zložené z tovaru od rôznych dodávateľov s rôznou dobou dodania a zbytočne by sme Vám dobu dodania predlžovali. Ďakujeme za pochopenie.

Nedarí sa mi vytvoriť či odoslať objednávku, ako mám postupovať?

Po dokončení objednávky sa Vám musí na obrazovke ukázať číslo objednávky BEZ2019xxxxxx a do niekoľkých minút Vám príde potvrdzujúci e-mail. Pokiaľ sa tak nestalo, vytvorte si prosím novú objednávku alebo kontaktujte zákaznícku podporu.